tat!

dobry wieczór!

idag har det varit en stor dag med skolstart och första tatueringen i mitt liv avklarad. i skolan har jag redan fått i läxa att öva på att skriva arabiska bokstäver hehe mediokra resultat cuz shit aint easy! efter skolan rusade jag la nerve wreck till åkersberga och tatueringsstudion där jag råkade på zara och hennes syster.
 tatuerandet gick fint och snabbt, runt en halvtimme, och det var inte så farligt som jag föreställt mig men gjorde lite ont ibland. tror att jag är nöjd, inte sett så mycket av den än då den är inplastad och placerad i nacken vilket gör det lite svårt. tror dock att de två h:na ser olika ut så perfektionisten jag är oroad men vi får se! redan idag klurat ut ytterliggare en tatuering jag vill ha, får se om det blir av snart.
 min kochanie kom hela vägen dit men när den nästan var klar då vi istället svängde förbi subways och åt spicy italian med chipotle såsen, i friggen love those! nyligen har jag kikat halvt på kristallen och breaking news, happy att filip och fredrik vann så många priser! nu ska jag läsa "vad är arabiska?" och dricka mango&strawberry te : ) dobranoc! 
 
min fina man för någon månad sedan på hemresan från fina polen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0