standard arabic1

salam! just nu lunchar jag med polskt hallonte, en skål nektarin, banan och yoghurt med linfrön och nudlar på sidan om. fin dag ute idag och fyra timmars hål så jag pyste hem sålänge, börjar fem igen. idag har jag haft min första riktiga arabiskklass med  gramatik och nu känns det lite bättre. tänker inte satsa så mycket på varken religion eller historielektionerna, jag får göra så annars kommer jag inte orka gå kvar överhuvudtaget. ser breaking news innan studerande nu och ser fram emot helgen även om jag jobbar hela lördagen och inte kan se kochanie förrän söndag.
oops glömde publicera! har adressändrat till dad's adress där jag dock inte är bosatt och fått reda på att kristina en föredetta jättehäftig lärarinna har gått bort, tråkigt :( dags att börja studera nu i någon minut innan jag ska släpa mig tillbaka till kräftriket. känner att det här inlägget är fruktansvärt tråkigt haha tur att jag inte berättat för någon att jag skriver igen. kochanie ringde mig och ropade att vi måste fly landet idag haha! jag hade inte tvekat en sekund känner jag, vill bort härifrån. imorgon ska jag träffa johanna in die stadt och leta skor, något att se fram emot! nu blir det snart religion/menas tidiga historielektion där jag sitter och väntar ut tiden och inte förstår någonting, tempted att skippa den men är lydig idag.
 
hehe så jäkla söt karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0