shopping with my iranie!

hi yall!
i lördags arbetade jag 11-21 och det var ganska kul fast jag var jäkligt trött. när jag slutade var maciej söt och hämtade upp mig enda borta i åkersberga då vi åkte hem till honom och kinesade. längesedan vi sågs det blir extra fint med återseenden då. sedan visade sig att han var tvungen att arbeta lite igen på söndagen så efter att nyvaken ha suttit som ett vrak och blivit uttittad på strandvägen ett tag pyste jag hem tills han slutade och återigen hämtade upp mig. igårkväll hälsade vi på hans syster ewa och przemek i deras nya jättefina lägenhet och åt god middag, efter att enbart ha ätit två fikabröd på 36 timmar, till rödvin och en drink men det blev en tidig kväll.  
 
kochanie med wictor, ewa och przemeks första son : )
 
imorse när jag vaknade ensam hos maciej så spenderade jag någon timme plus med hans söta dad andrzej och samtalade över en kaffe och fags hehe. efter ärenden pyste jag till stan där jag mötte upp min saknade iranie varona. vi strosade runt där en stund och sedan åkte vi till kista galleria för mer shopping. för min del blev det tre par skor och lite kläder, ännu en jeansjacka bla. och ett linne med statue of liberty på, pretty dope. var hemma vid tio och bör kinesa nu. då jag inte hört någonting ännu om tyskan så ska jag ringa imorgon och förhoppningsvis dela ut cvn här i hammarby, få någonting gjort för en gångs skull!
 
förresten var det så lustigt i lördags, jag gillar människor som är söta med komplimanger till strangers. det händer lite då och då att gamla män flirtar eller säger någonting charmerande på jobbet, fick bla en överdriven blink av en oldie i lördags, men dessutom så var det en karl i min ålder som ropade dit mig bara för att säga "ursäkta men jag ville bara säga att du är jättevacker.", så jäkla fint att göra så enbart för att andra ska bli glada! nu ska jag tvätta tänderna och hoppa ner i sängen, dobranoc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0