resurrection.

cześć!
 
jag myser för närvarande i soffan med lite choklad och breaking news som belöning för en dag av arbete. sedan sist har jag arbetat lite då och då på ica i lite mer än ett år hehe. imorgon börjar jag universitetet på min arabiska I kurs. helgen har varit fin men passerat alldeles för snabbt. i torsdags lunchade jag och bror med gma and gpa på en chinese restaurant och sedan gick bror och jag på bio och såg nya batman vilken var cool. på fredagkvällen åkte jag ut till åkersberga där jag spenderade kvällen med min man maciej i huset av min dad som är i frankrike. lördagen gick åt till arbete och väntan på maciej som återvände 02:30 hehe. på söndagen gjorde vi ärenden, blandannat groceries i vällingby på en affär där det finns saker från polen, överlycklig!
 
sedan åt vi polsk soppa med hans föräldrar för att därefter åka tillbaka till åkersberga där vi gjorde pasta carbonara och drack ett delicious rödvin från california. imorgon ska jag förutom skolstarten direkt efter göra min första tatuering och jag är så fruktansvärt nervös redan för hur det ska gå och om den ska bli bra och om jag verkligen valt rätt typsnitt etc. nog för att tatueringen inte kommer att bli en avancerad sådan men eftersom jag är en sådan perfektionist så hoppas jag verkligen att den blir som jag tänker mig, jag är bäst på att stressa upp mig själv. nu ska jag hänga tvätt och sista minutenkolla på typsnitt hehe. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0