le week-end et aujourd'hui

min helg till en början fin. efter min första skolvecka på universitetet så spenderade jag fredagen på gröna lund med maciej där vi bevittnade en jättebra spelning av kapten röd, åkte lite rides varav den nya lila scheissläskiga haha skrek konstant herregud vilken pottymouth jag är, skäms! KUUUURWAAA haha sedan eskalerade svordomarna. trodde jag skulle bli singel där men han är kvar än hehe. vi spelade ganska mycket spel också men vann ingenting märkvärdigt, lite små gosedjur, fingermonster och en banan åt vårt barn bartek hehe.
 
 
lördagen var en kräftskiva tänkt men drama, turligtvis var jag inte involverad, ändrade planerna. there goes my night liksom och det gjorde den verkligen. var sur på livet och en riktig bitch som startade drama med min älskade pojkvän vilket följdes av panikångest hela söndagen, då jag förövrigt stack iväg redan vid elva för att åka till daddy och mina lillebröder. johan blev hela nio år förra söndagen : ) han fick en webkamera och lite sådant av mig men han hade redan fått en bättre mobil än jag har haha så well. kids these days, riktigt sorgligt egentligen. vi fikade med saltlakritsglass och vaniljmunkar sedan blev det laxpasta till middag.
 
dessförinnan fick jag kharmautdelning nummer ett, tillochmed under samtalet med maciej, haha jag blev stucken av en förbaskad horgeting i mitt lillfinger. mådde inte bra innan och det vart inte direkt bättre haha yr och illamående med ett bultande svullet finger släpade jag mig iallafall till honom och redde ut tings och nu är allting bra. jag har verkligen världens bästa och finaste man alltså! kharmautdelining nummer två var när han råkade slänga min bh rakt in i toaletten haha! i deserved that! jag vaknade där tidigt imorse när han åkte till arbetet så jag har varit sjukligt trött hela dagen så det börjar bli tid för mig att kinesa. dagen har bara bestått utav lite skola på förmiddagen och så lagade jag mat för en gångs skull, stoltz hehe! pasta med crabstickssås euw right men vart ganska delicieux. jag råkade somna i skolan lite men vaknade kort därefter av att de borrade i huset hehe rätt onice med en sådan högljudd drastisk väckning. nu ska jag lägga mig tillrätta här med mannen nedan. dobranoc! 
 
våran bebis bartek med sin nya banan : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0