jag gör alltid såhär haha.

jag har dock varit upptagen med att ha världens finaste dagar tillsammans med min man. i tisdags den 18 var det åtta månader och jag satt hemma i pyjamas med blött hår och åt chips nio på kvällen men då beslutar sig maciej för att vi måste ses då han slutat och kom och hämtade upp mig : ) så himla fint! hur dagen gick åt minns jag inte nu.
 
min fina kochanie i polen : ) alla bilder kommer vara därifrån haha tar aldrig några..
 
i onsdags vaknade jag hos m av att tannaz ringde och då vi båda inte hade något på schemat så möttes vi upp i vällingby där vi dödade förvånansvärt många timmar och köpte fruktansvärt mycket produkter jag inte behöver men det är jag alright haha jag gör alltid så! just när jag knappt har någon inkomst också hehe. vi åt lunch på subways där jag mot bättre vetande testade något annat än spicy italian men nie! knappt gott. bara den som går för sig. sedan fikade vi på wayne's där det blev en chailatte. kul att se kvinnan igen det var i juni senast! när det började regna pyste vi hem till mig och åt middag och såg hart of dixie, en acceptabel serie som är kul av två anledningar; den utspelar sig i alabama vilket gör att jag ibland kan känna igen saker och att det är summer från serien the oc som jag var way obsessed med för några år sedan. vi kollade även på resor vi vill göra tillsamans och piffade till oss lite inför kvällen.
 
på daam med varona som den dagen färgat håret rött, sexyyy!
 
vid halv tio mötte vi upp tre iranier till haha jag var ett apart inslag där! varona, tahbaz och elika, och flanerade till daam där vi spenderade en rolig kväll med rödvin och drinkar och fick sällskap av min vän kaycee som är på besök från nigeria plus hans vän och sedan daniel och hans vän som också var iranie men även rastafari iallafall lookin hehe. varona och jag gick med de två sista hem och chillade till halv fem efter ett stop på macdo innan där det blev lite glass och jag tvingade i folk mina favoritchips hela tiden heh. lantchips gräddfil iih! schatz i owe you big time! han kom och hämtade oss där på sveavägen fast han skulle upp några få timmar senare, körde varona till täby och mig till honom för att sova. världens bästa innhe!
 
på torsdagen blev jag kvar där, ensam till ett då han slutade sedan såg vi filmer och hade en segdag tills min stackare somnade innan tio vilket är förståeligt, dumma mig. vi såg wrong turn 1 och säkert något mer. torsdag till söndag är i stort sett ett stort blur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0