douchebag college.

fuck this shite jag har panik över skolan. jag vill typ droppa ut redan det här kan go suck a fat one! jag har inte insett vad college innebär alltså. man ska ju läsa hur mycket som helst till lektionerna plus alla läxor och skit hur fasen ska jag hinna med allting? känns verkligen som att jag inte kommer att klara den här arabiskakursen och är så förbannat less just nu att jag vill ge upp. jag behöver en fet boxningssäck!!!
 
annars har dagen varit fin, tills denna upplysning heh. vaknade pigg vilket aldrig hänt förut, åt delicious frukost och studerade lite. skola sedan två timmars paus då jag strosade runt med marcus och totte på campus hehe. två timmar skola till sedan svängde jag förbi konsum och handlade massor av frukt, grönsaker och, lite emotsägande, choklad. nu ska jag försöka lugna ner mig, kanske börja läsa de 95 sidorna jag tydligen ska ha läst till imorgon och sedan hoppa från balkongen. känns som livet gick från bra till att suga ballsack där på en sekund. cheers!
friggen delich!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0