college dropout.

kurwa. jag fick världens panikångestattack idag och fick så ont i bröstet att jag trodde att mitt hjärta skulle stanna vilket jag nästan skulle välkomnat. det går inte längre jag hoppar av arabiskan, det blir för mycket med omöjligt alfabet, gramatik, religion och historia jag hänger inte med och det blir bara värre. tråkigt, jag hatar att misslyckas och är besviken på migsjälv. ska tala med studievägledaren med små förhoppningar om att kunna byta kurs, skulle älska att gå tyska eller lära mig polska, men det går förmodligen inte så jag får leta arbete. tråkigt bara och sedan har jag lagt ut runt 3000 kronor på kursmaterial som bara blir till waste.
 
 
nåväl! nu har jag iallafall fått se lite av hur universitetet fungerar och det är verkligen ingenting som gymnasiet. då vet jag till nästa gång att man får studera järnet från dag ett och hålla koll samt ta reda på allting själv. jag har åtminstone fått lära mig arabiska alfabetet halvdant och några få ord hehe. försöker ta lätt på det här även om jag dör lite inside. suttit och gjort personliga brev nu ikväll nu jeflar hoppas jag på att finna ett nytt arbete som ligger närmare beläget, tråkigt att åka mer än en ofta närmare två timmar enkel väg till jobbet, inte riktigt värt. vilsen just nu men vi får se om jag får lite mer klarhet i allting imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0