café 60 mit jay!

rubriken summerar i stort sett upp hela min dag. johanna och jag spenderade några timmar på 60 och talade, jag med en smoothie. skoletandet gick inget vidare och jag kom till min stora besvikelse hem tomhänt. sedan dinerade jag kyckling med grönsaker och fetaost till middag med bror då vi såg breaking news. nu äter jag som varje dag, skäms på mig, choklad och dricker polskt hallonte. arbete på ica imorgon 11 - 21 väntar mig så det får bli en tidig kväll. jag testade förövrigt för första gången i mitt 20 åriga liv BB cream från maybelline idag och hade förväntat mig att se stunning ut men finner inte att någonting särskilt hände, kanske pryder för många finnar mitt ansikte. får återgå till att inte ha något smink i ansiktet de få gånger jag sminkar mig hehe jag är oerhört lat med sådant. förresten skapade jag mig äntligen en twitter nyss, främst för att kunna följa miss_shaynaynay haha så jäkla hilarious! åh nu längtar jag efter min säng, ska hoppa ner där och se någon film, möjligen coyote ugly. dobranoc!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0