beskrivning av min frukost haha, exciting tings!

cześć!
det gick inte att somna igår och innan nio vaknade jag imorse och hade lite ångest men oh well! talat med jättetrevliga martin och avregistrerat mig från arabiskan. ska försöka få lite böcker sålda och väntar på svar om jag kan börja på tyska I. annars ska jag förutom att leta jobb kanske äntligen börja ta körkort. känns som ett bra beslut trotsallt.
 
börja importeras till sverige s'il vous plaît! och inte bara på polska affären i grimsta hehe.
 
tidigare har jag varje dag i ett år ätit ett knäckebröd med typ ost på till frukost, så jäkla tråkigt. på senare dagar, förmodligen influerad av min polska man och hans föräldrar som gör sådana efforts på frukostar, så har jag börjat lägga mer tid på det och insett att det är viktigt. idag blir det en skål med skivad nektarin, en liten ekologisk banan, linfrön och yoghurt i sällskap med ett knäckebröd med ost, tomat och salladslök och ett sådant med italiensk felinosalami istället för ost samt en limpskiva med polsk almettefärskost med tomat och salladslök. de två sistnämnda är nog inte så många som upptäckt men det är så delicious ihop på bröd så jag vill göra reklam för det lite. sedan örtsalt på givetvis! nu ska jag frukostera till breaking news med filip och fredrik som jag missat och ta en lång upprustningsdusch innan jag träffar johanna i stan för skoletande. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0