work

är förresten en jättebra låt med slightly stoopid, deras nya album är friggen sweet! idag har jag arbetat 12-19:30 och det har varit en fin dag. väcktes precis innan larmet vid tio av ica maxi i nacka som bjöd in mig på en arbetsintervju på torsdag vilket var en mycket bra start på dagen och gjorde mig på bra humör. kinesade hos dad inatt efter att ha arbetat impulsivt 14:45-22:30. stressig morgon det, vällingby till hammarby till åkersberga böö, måste alltid släpa mig igenom hela friggen stockholm. 
helgen var som alltid då den spenderas med maciej fin. släpade mig dit i torsdags och var kvar där hela tiden med ett undantag då vi åkte hem hit för att se mina nya klänningar, två och skor som anlänt, väntar med spänning på min stora order! i torsdags gjorde vi delicious dîner med baconlindad fläskfilé, frytki och delich salad. därefter chips och dip samt toblerone och texas pecanglass haha sweet geezus! vi är inte direkt nyttiga tillsammans, obviously.
 
risig och hugemongous bild på chelo kabab hehe! varona kom tillbaka förtusan! <3
 
hela helgen har vi spenderat med filmer och snask hehe. vi svängde även förbi kista i lördags för att kika på jeans där vi även åt middag och träffade elias en stund. jag tog givetvis en chelo kabab koobideh; längesedan, delicious samt påminner mig om min iranie (ena) som flyttat till oslo. bland andra filmer såg vi the five year engagement vilken var grym! nu har jag ont i kroppen, mestadels från arbetet men även efter att vi friggen ramlade ur sängen en gång när vi skulle gå upp haha så min vänstra höft är helt blå och mitt högra smalben har förmodligen gått av eller något haha. mother of all that is holy!
jag har tyvärr sett klart hart of dixie, så sent som igår, så nu ska jag kika på weeds och försöka somna i en somewhat decent tid. dobranoc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0