relativt produktiv onsdag.

pew, suttit en stund och skickat in arbetsansökningar och nu är jag sömnig. le dîner hos maciej blev postponed till förhoppningsvis imorgon så idag har jag inte lämnat lägenheten en enda gång. eller duschat eller ens hoppat ur pyjmasasen hehe gross! men sådana dagar måste man få ha ibland. jag har annars bara spenderat oräkenliga timmar med att städa och rensa i mina garderober, iallafall tre av dem, och städat, tvättat etc. sådant är bra hehe man hittar försvunna kläder och skor! återfann min förlorade michael korströja och hittade produkter och skor jag glömt bort. och en armani exchangejacka jag aldrig använt, score! åh vill åka tillbaka till usa och shoppa massa nytt! sådant är så billigt där. för att inte tala om hur mycket jag saknar victorias secret.
hehe skäms på mig though jag klickade hem två klänningar och ett par skor till idag från nelly efter att ha gjort en massiv beställning igår. det är sweet att shoppa över internet ju, att jag aldrig insett det tidigare. men det får inte bli till en vana bara för att jag är rastlös! skulle egentligen träffat tannaz idag eller följt med ut men kanske imorgon istället, tycker det är så jäkla skönt att bara gå runt hemma och mysa såhär ibland. höstmys med te, tända ljus, myskläder och tofflor. nu ska jag hoppa ner i sängen och se ett hart of dixie. dobranoc!
 
ganska neat show! och de nämner mobile ganska ofta så jag kan inte hjälpa but att bli lite nostalgisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0