provjobb

godmorgon!
stoltz bin ich jag vaknade kvart över åtta imorse, kanske lyckats vända lite på dygnet iallafall. kan inte tro att det redan är sista oktober hot dang! igår gick provjobbet på bröderna axelssons fisk bra hoppas jag, spenderade mest dagen med att assistera min vän freja då vi gjorde mat och övade på att filéa fisk hehe sweet! och bekantade mig med susanne. imorgon blir nästa gång och därefter hoppas jag att jag får det! : ) okej att det var kallt och luktade potent av skaldjur obviously men arbetet hade många fördelar i jämförelse och det var cozy där.
jag gjorde mat hemma iförrgår vilket jag nästintill aldrig gör och det blev kycklingfiléer i ugn med chilisåser, en med lime och en med vitlök på och kryddor, och aubergine, zucchini, morötter och färska champinjoner med lite salladslök på i ugnen med spicy mangoraja sås till och det blev faktiskt delicious. 
idag ska jag förhoppningsvis träffa min man och äta frukost snart kanske. dessutom har jag tagit första steget till körkort hehe skickat in en ansökan. nu ska dela med mig av världens förmodligen mest tempting bild och kanske passa på att läsa lite. buzi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0