officiellt en shopaholic

forgive me father for i have sinned...geezus! det här är addiciting. gjorde precis min fjärde order från nelly på i dunno, two weeks? skäms. men så jäkla fina kläder och bra priser! har dock bara mottagit en order än så länge och det är jäkligt frustrerande! idag är jag lite seg från gårdagen samt lite halvhungover, är så känslig numera när jag dricker alkohol så himla sällan. 
igår träffade jag först florentina i stan där jag köpte en boston red soxhoodie : ) sedan talade vi på espresso house över en iced chailatte och brownie, cozy. på kvällen åkte jag hem till freja och karl-oskar i stan där vi var några på drinkar och så, det var neat. lite roliga folk men var jäkligt trött. nattbuss med sophie hem med en chicken mcnuggetsmeny vi delade på och så var jag hemma kvart över tre...och vaknade nio imorse av att det var ljust och varmt, böö! så jag är allt lite sliten idag. ska samla kraft att kila ner till konsum och handla lite och ta en dusch, tänkte träffa angelica i vällingby sedan och kila hem till min man senare ikväll och sova där då vi har niomånadersdag imorgon. bisous!
 
här var jag på hugget i somras i en lökig butik i polen! do i need help?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0