late night shoppin.

cześć!
 
jag har precis, för första gången i mitt liv faktiskt, beställt hem kläder från nelly. actually överhuvudtaget, har aldrig beställt kläder över internet tidigare. det blev massor av klänningar! : ) får se hur det här går. jäkligt trött och huvudvärk så nu ska jag natta mig. det känns lite skönt att vara hemma efter att inte ha varit det på en hel vecka men det blir ensamt att sova utan kochanie bredvid mig nu.
vi har spenderat en jättefin vecka tillsammans jag har varit hos honom varje dag, arbetat en, och sovit hela dagen basically för att därefter sitta med hans dad i köket och samtala i flera timmar på en te och fag. sweet. vi har annars bara ätit god mat, gulasch, pizza twice och på max en gång hehe lord have mercy!
i lördags firade vi nicolaij med angelica, camilla och daniel hehe dessvärre på ett risigt ställe i hässelby med kareoke haha kunde inte sluta skratta samtidigt som jag blev ledsen av att vara där men sedan gick vi till honom iallafall. rödvin och bacardi lemon drink höll mig uppe till fyra någon gång. igår släpade jag mig till centralen vid tio för att ta farväl av varona som lämnar oss för oslo i minst ett halvår. imorgon tänkte jag försöka städa rummet och få lite saker gjorda för att sedan dinera hos kochanie. dobranoc!
 
här är min jätteduktiga vän adam : ) älskar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0