i love us.

det kändes som att arbetsintervjun gick fint i torsdags vilket glädjer mig och jag hoppas på att få anställningen! men det är stor konkurrens. sedan kom maciej och hämtade upp mig, minns inte vad vi gjorde riktigt men förmodligen good ol' pensionärssysselsättningar som vanligt. filmmys i sängen och äta massor av onyttigheter, dålig nästintill daglig vana vi dragit på oss. i fredags överraskade han mig och kom hem tidigt från jobbet vilket även min chef gjorde som bad mig arbeta hela lördagen vilket jag verkligen inte ville men gick med på endå. syndade och gjorde ännu en stor beställning på nelly också, så nu väntar jag på två stycken och det tar verkligen sin lilla tid alltså.
 
 
så lördagen bestod utav arbete 12-22:15 och innehöll besök av dad, bro, två kusiner och auntie och sedan adam och victor : ) samt en outhärdlig rastlöshet med inga kunder. när jag slutade hämtade maciej upp mig enda borta i åkersberga, vilken man jag har alltså! då hoppade vi ner i bubbelbadet och somnade vid ett som de sanna gamlingarna vi blivit. 
igår söndag spenderades också med min fina så det känns olustigt och jobbigt att vara hemma nu och sova ensam etc. samma nedstämdhet varje måndag heh. vi började dagen med subway spicy italian frukost : ) därefter blev det munchies vi inhandlade i torsdags som vi kalasat på hela helgen haha juste..ush. chips, glass, choklad, popcorn, läsk etc. vissa dagar åt vi typ tre glassar var! så blir det när man köper en gblåda hehe. jag har även testat en häftig polsk gurksoppa och den gick inte av för hackor! 
 
typ det godaste jag vet.
 
idag har jag spenderat dagen mestadels utan internet och tvättat, ansökt till tyskakurs nästa termin, family guy och nya solsidan samt ätit kyckling, smörstekta färska champinjoner och aubergine och lite potatissallad, pretty delich! imorgon ska jag träffa min favoritkollega florentina i stan på förmiddagen och sedan på en sammankomst hos freja och karl-oskar på kvällen så nu ska jag kika på weeds tills insomning. dobranoc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0