hemmafredag <3

god vad freakin sweet det är att sitta inne ibland! njuter verkligen haha..blir väl så när jag är hemma så sällan numera och alltid borta i vinsta hos min man. jag åkte dit på kvällen igår no biggie really men så fint att få se honom på månadersdagen, är beroende och dör varenda sekund utan hans sällskap. vi handlade tropicanas äppeljuice vilken är världens godaste och popcorn och kikade på filmen vamps som var rätt kul.
imorse trodde vi att vi vaknade vid nio men insåg sedan klockan hade stannat och egentligen var tolv så vi hade inte så mycket tid som vi trodde utan hann bara äta en omelett och se lite oc. jag var hemma vid fyra och hämtade tre paket från nelly med massa klänningar, två pants och småsaker, iih happy hehe! förvånansvärt nog satt de flesta ganska bra, om än lite stora. sedan blev det meat med couscous, bea, mozarella, sallad och ett glas rött till dîner med bror till family guy och därefter ben&jerry's och lite annat snask hehe nu tänkte jag se den omtalade the intouchables tills insomning. imorgon ska jag se johanna på söder för eventuell second handshopping på förmiddagen : ) buzi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0