fuck exotic fruits man!

kanske första och sista gången jag ger mig på det haha har numera osynliga stickor som svider i hela händerna, se för guds skull upp för fuckin kaktusfikon. biggest rip-off ever! och inte är de goda heller haha. idag har jag bara åkt och storhandlat, släpat tre fyllda matkassar hem själv vilket var exhaustin och lagat dîner. spicy kycklingfiléer med potatisgratäng med paprika och sallad med med mozarella och champinjoner bla. lyckades duscha i nästan två timmar jag vet inte ens hur, shite alltså.
nu ska jag måla naglarna och försöka somna snart även om jag betvivlar att det går särskilt väl då jag är nervös över morgondagens arbetsintervju som väntar. då jag verkligen vill ha anställningen kommer jag förmodligen bli ett riktigt nervewreck imorgon. klockan tre på ica maxi i nacka, wish me luck yall! efteråt och möjligen innan ska jag äntligen få se min maciej!  : ) så om allt går vägen imorgon går intervjun fint, min beställning anländer äntligen och så får jag se min ängel. ser fram emot dagen! dobranoc!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0