damn addiction.

forgive me father for i have sinned...again! twice sedan sist! gjorde precis min sjätte nellybeställning den här månaden. något är fel på mig! jag måste bli av med den här vanan nu för jag har inte ens plats med kläderna jag redan har. nu ska jag göra vettigare saker såsom att skicka in ansökan om körkort, manikyr, städa och förbereda mig mentalt inför provjobbet imorgon på bröderna axelssons fisk! : ) där även min vän freja jobbar så jag hoppas det går vägen! 
sedan sist har jag varit ensam hemma i en vecka då bror var i london igen. spenderade lördagkväll till torsdag morgon med maciej och i tisdags var även angelica här. tisdag var en fin dag jag fick äntligen hem massor med kläder från nelly, de ringde mig om provjobbet och jag fick vara med två fina människor. i onsdags handlade jag mat för tusen plus så nu hoppas jag på att slippa det ett tag. jag arbetade tors, fre och lördag på ica och kinesade därför hos dad dessa dagar. i torsdags fick jag se mina söta småbröder lite och i fredags gick dad och jag och åt sushi därefter kolasaltlakrits hehe ibland är vi så skrämmande lika! lördagkvällen spenderade jag med maciej och igår städade jag bara. veckan har gått fort. jetzt, utföra några ärenden! buzi!
 
haha den gör samma min som maciej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0