vajk är tillbaka!

jag vet inte om det är någon mening att jag skriver för jag är på lite dåligt humör och inget speciellt som utlöste det. jag är nog bara sur på mycket här i livet; att jag får se min pojkvän så sällan, att min relation till min familj är fucked up alternativt ickeexisterande och att vissa såkallade vänner suger ballsack. idag har jag bara stannat inne sedan imorse och när jag inte gör någonting blir jag lite nuts. har bara gjort rotfrukt och linssoppa that's about it hehe.
 
helgen var däremot fin, torsdag och fredag arbetade jag bara och förbättrade mig långsamt. fick blandannat lära mig att dela krabbor hähä! på lördag var jag först på personalfest med ICA på golden hits hehe dinerade och samtalade med några kollegor, främst szymon och jonatan vilket var fint. sedan dök maciej upp då vi åkte hem till vajk som eftersläntare till hans surpriseparty, missade själva våldgästningen men det var kul endå. mycket folk det var ett tag sedan jag såg : ) igår var jag bara med kochanie och såg film, var lite hungover då det var så längesedan jag förtärde alkohol så nu är jag fasen känslig! vi åkte till max och åt samt såg en film kallad sket och en skräckfilm om bigfoot. nu blir det weeds tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0