sznurki!

hi yall! 
överraskade migsjälv med en tomat och champinjonomelett nyss, kom hem från maciej för en stund sedan där jag spenderade gårdagskvällen : ) vi började på nicolaijs arbete ett par timmar och fixade bilen lite sedan dinerade vi med hans söta föräldrar plus äppelpaj hehe. idag ska camilla komma förbi för att testa klänningar, har alldeles för många nu, och sedan ska jag till kaveh tror jag. fick precis reda på att jag arbetar imorgon och lördag så blir lite ändrade planer men no biggie, blir iallafall fest hos vajk på lördag. så glad att han är tillbaka i sverige! 
 
förra veckan var lång och tråkig utan maciej men vi spenderade iallafall lördagkväll och söndag tillsammans efter att jag arbetat fre-lör. hälsade på dad både på tisdagen och sov där, gma and gpa från norrland var på besök så det var fint att få träffa dem! var med kaveh och hans kusin från california i onsdags och i måndags var jag över hos jonatan på middag, längesedan jag såg de båda. 
 
förövrigt blir det nog ingenting med arbetet på fiskaffären, kanske någon gång vi får se, men det blev ändrade planer för dem med personal tyvärr. så jag är med andra ord jäkligt glad att jag har kvar ica även om det inte är så ofta, räddar mitt liv och jag är väldigt tacksam för det. sedan att det tar två tre timmar i restid dit är smällar man får ta. nu ska jag städa lite, buzi! förresten hörde jag ett av de fulaste orden jag någonsin hört igår, haha polska ordet för snöre som är sznurek hahaha jag skrattade nog i en halvtimme. måste börja kalla szymon det hehe förvåna skiten ur honom sådär på arbetet!
 
SZNUUUUREK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0