snö och julklappar avklarade!

idag har jag redan lyckats göra två nellybeställningar men dock var det mesta julklappar : ) blev lite småsjuk igår så tar det lugnt och knarkar te, honung, cvitamin, torkad ingefära och annat gross för att påskynda min förfriskning.
igår träffade jag kaveh på eftermiddagen då vi strosade runt lite i stan i första snön, borträknat den i oktober, i några timmar för att sedan gå till honom. där åt vi dîner och gojibär, ingefära och nötter vi köpte i hötorgshallen och såg film, next friday : ) varona och christoffer kom förbi sedan också mot kvällen det var fint! testade massor av olika ölsorter och drack lite gnarly headvin hehe. 
i tisdags träffade jag caroline på en espresso house fika i ett par timmar, inte setts sedan april så det var fint! måndagen spenderade jag kvar hos kochanie efter helgen och när han slutat jobbet träffade vi elias och åkte till kista för dîner. fyra rätter på tre personer haha matkoma! jag åt ryggbiff med frytki och macka samt lite oxfilépasta, chelo kabab och bbqkyckling och drack vanilla coke : )
helgen efter en fin torsdag hos kaveh vart återigen arbete fre-lör så kinesade hos dad. på lördagen kom maciej hit och jag var död efter att knappt ha sovit men vi släpade oss till vajk där det var fest men den absolut sämsta hittills. drama drama draaaama! fullt med okända fuckin fjortisar och dålig stämning med folk som gjorde bort sig. fuck that! lurade dit varona och christoffer också men well det hade väl sina få fina stunder med de två plus maciej. 
nu ska jag göra mer te och se simple life haha börjat se om det, så jäkla funneh! idag ska jag nog bara stanna inne och kurera mig om jag inte träffar älskling när han slutar sent ikväll. buzi!
 
börjar få julkänsla, oväntad excitement!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0