nytt arbete! : )

jag har börjat arbeta nu på bröderna axelssons fisk : ) än så länge bara på kungsholmen men det blir förmodligen i sollentuna centrum någon gång i veckan också, spännande jag har aldrig varit där. första riktiga dagen på jobbet igår : ) imorgon och fredag blir nästa. nu ska jag in till stan en snabbis och ensamshoppa lite för att sedan åka till angelica på middag sedan till maciej och sova. helgen har varit fin, spenderat onsdag till igår morgon hos honom med undantag av jobb torsdagen och jobb på ica fredagen. vi har fortsatt i våran pensionärsstyle fast jag värre än vanligt haha jag har somnat runt tio varje dag! till och med fredag och lördag. det har nog aldrig hänt mig förut. sjukt tråkig haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0