high strung

okej nyss en till nellybeställning, dock bara på en kappa och en klänning. gjort två eller tre sedan sist. men nu får det fasen räcka! hoppas jag verkligen, gjort av med oroväckande mycket pengar där senaste månaden. idag har jag inte mötts av utomhusluft en enda gång utan bara stannat inne, tvättat och gjort dîner med bror, kött och massa grönsaker samt stekt aubergine och zuccini. sett mina första the officeavsnitt och drömt om ett bättre liv. blir nuts av att stanna inne, måste ändra på saker. jag längtar efter rutiner! när det kommer till arbete, eventuella studier och hemma. och bryta dåliga vanor. 
nu vill jag iallafall börja ta körkort, studera polska lite for kicks hemifrån, läsa mer böcker och helst tidningar samt få ett schema för jobbet. jag är just nu världens mest rastlösa människa vilket gör mig deprimerad samt gör att jag inte kan somna om nätterna. nu ska jag göra lite grönt rabarberte och läsa. buzi!
 
boken jag äntligen läser, köpt i alabama. titeln känns väldigt adekvat till dagens tankegångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0