flyttar.

jag har precis packat ned alla mina agodelar i mer an tre och en halv timme. fick reda pa att jag blir upphamtad 8:30 imorgon av min iec dar jag temporart kommer vistas tills att jag flyger hem till sverige formodar jag men jag vet ingenting an. kanns valdigt markligt. vart valdigt forvanad samtidigt som jag forberett mig lite under dagen (och hela den har tiden under alla hotelser) men nu ar det slutgiltigt antar jag. ef later mig inte byta vardfamilj och de lar inte andra pa sig nu sa jag antar att jag kanske ar hemma i sverige om nagra dagar. vet inte. kanns surrealistiskt. tacksam for att kevin talar med mig nu. undrar om jag nagonsin kommer att se vissa manniskor igen. jag mastemaste till skolan for arenden josses. ta farval av mr gullatte med mera. olagligt att alla seniors ar i florida just nu. borde kanske forsoka sova min sista natt har snart som att jag skulle kunna men ska duscha och fixa det sista. wish me luck s'il vous plait. har ingen aning om vad som vantar mig men formodligen ingenting annat an ytterligare svara provningar. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0