flygresa hem!

josses det har ar sa svart och besvarande. naval. jag har fatt reda pa att jag hogst troligen kommer att flyga hem harifran pa fredag 6:15 am vilket betyder att jag har imorgon att klura ut hur jag ska packa allting vilket jag inte vet hur katten jag ska kunna gora. det ar inte alldeles bestamt annu dock. men det varsta ar att jag inte ens kommer att fa ga tillbaka till skolan och saga hejda till de som betyder nagonting, ge presenter jag planerat, aterlamna saker osv. laskigt jag hade ingen aning att i onsdags formodligen var den sista gangen i hela mitt liv jag satte min fot dar. och tog inte farval : ( becca sager att hon ska mota mig pa flygplatsen atminstone sa jag far se henne en sista gang samt skanka henne min gigantiska pase med produkter hehe. senast fyra pa morgonen. hoppas att det blir som planerat. men jag antar att jag inte kommer hinna traffa nagon annan. inte mr gullatte, inte bryan, inte nagon. krossar mitt hjarta lite. hall tummarna for mig med packning och resvaskor, nar det ar ordnat ar de flesta problemen ur vagen. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0