erik!

grattis pa fyraarsdagen kare lillebror! 16:e inte 17:e. alskar dig! undrar hur stor du har blivit sedan jag sag dig senast hehe. vilket var 18:e juli. jag onskar sa mycket att jag hade kunnat vara dar och se er, unglaublich. jag har haft ungefar samsta dagen i varldshistorien och morgondagen kommer sannerligen inte bli enkel. hoppas att jag inte borjar damn weep i skolan. och inte misslyckas med governmentprovet alltfor illa. jag har varldens baste fader dock. har i usa ar jag alldeles ensam men livet ar inte over och min familj finns kvar hemma i sverige. jag somnade inte forran fem inatt och vaknade nio. har spenderat dagen med att grata och forsokt studera. ska forsoka nu tills insomning. undrar hur jag ska orka och vill sa garna kasta bort allting och ge upp men jag kan inte gora det! har ingen energi eller motivation alls just nu men jag hoppas att det i slutandan ar vart det. jag visste att det skulle bli sahar : (( bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0