033111

hi y'all!

fullspäckade dagar det här. spenderade mer än två timmar på arbetsförmedlingen för att därefter strosa runt på nybyggda pretty gigantic ica och handlade le diner vilken jag sedan gjorde hehe, green bean casserole! utbytesåret i el south gav åtminstone någonting right! det blev ganska lyckat tillsammans med baguette. nu efter te och nya marabou mango ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis kinesa early eftersom jag ska tillbaka till af klockan nio imorgonbitti på något informationsmöte. vidare hoppas jag på att hitta ett arbete omedelbart så jag inte måste leva som pank för det är det värsta som finns. bisous!


kände för att dela av mig av vad jag anhör haha love el south och deras country!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0