033011

idag har jag för första gången på mer än åtta månader sett stan : )) med emelää. stötte även på johanna på donken där vi lunchade heh sweet men vi är båda broke. det var mycket fint att förenas med allting igen borträknat mina hemska skavsår jag fick av den onödiga promenaden till af igår då det var stängt och jag fick vända tillbaka, detta när det snöade. vid fyra åkte jag och visiterade mina kära morföräldrar. mormor nyoperad så sent som igår. dinerade, catchade upp och spelade vårt traditionsenliga kortspel. hemma vid nio och kikat på lite desperate housewives. imorgon ska jag återigen till arbetsförmedlingen, hoppas verkligen att jag finner ett arbete för jag behöver ett badly. mycket fint att se stan, emelie, johanna och morföräldrarna efter en sådan herrans lång tid. good night yall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0