032411

hi y'all!

jag har precis atit min sista middag i alabama och vi at barbequesandwich och jag ar pa vippen att do for att jag ar sa matt. jag har spenderat heeeela dagen med att packa alla mina miljoner saker. det slutade i tva resvaskor, handbagage och handvaska. och fyra stora abercrombiepasar fyllda med saker att ge till becca som ar sa sot och kommer till flygplatsen klockan fyra imorgonbitti for att saga hejda, ah. sedan svangde jag forbi usps med en liten lada med saker som inte fick plats som kostade mig 100 dollar. sa nu ar jag redo att aka hem. ska bara ta en valbehovlig dusch forst. stack ut jattenasty i mjukisbyxor istoppade i boots haha. jag ar bade ledsen och glad just nu, det byter ungefar varje sekund. talat massor med daddy som ar sa himla snall och jag ser sa jakla mycket fram emot att se honom och familjen! unglaublich. dusch! bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0