032311 - utflyttad.

halladar!

imorse flyttade jag ut ur huset jag varit bosatt i sedan oktober. nu ar jag hemma hos kenny sedan tiosnaret imorse. har spenderat dagen med att tala med daddy typ. jag ska hem till sverige och troligtvis nagon dag den har veckan, jag ar formodligen hemma senast sondag. jattesurrealistiskt hehe. jag vet inte vad jag ska spendera tva manader och sedan sommarlovet med men jag hoppas pa att finna ett arbete. jag ar bade ledsen och glad sa jag ar nagon slags neutral blandning. utmattad ocksa. nu oroar jag mig over hur jag ska fa hem alla mina saker vilket kommer krava minst en resvaska till och massor av pengar vilka jag inte har. annars ar det inte illa faktiskt. trakigt givetvis att inte ha hela aret avklarat och inte fa ta del av graduation med mina betyg jag kampat for men jag far istallet se min alskade familj igen : )) det ska bli sa jakla fint. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0