032111

hej!

jag kan utan att overdriva skriva att min morgon borjade uselt. mandag morgon och min vattenflaska lackte massor av vatten i vaskan. ingenting jattevardefullt blev atminstone forstort sa det var alltid nagonting men darefter blev aldrig dagen bra alls. forrutom min konversation med daddy som numera ar en nastintill daglig hojdpunkt som hjalper mig att orka. imorgon aker typ alla seniors till disney world men jag valde lyckligtvis att inte ga. olustigt att vara den enda i el 12th grade som pyser runt i skolan kan jag tanka mig men det gor mig ingenting. de narmaste dagarna ska jag studera franska och historia sa nu ska jag forsoka med nagonting av det. bisous!


sam och jag for ett tag sedan : ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0