031911

hi y'all!

jag har spenderat min lordag med skypning med bror i nastan tva och en halv timme med fader pa ett horn, desperate housewives, benepilering och dinerade precis hehe den ar snart elva though sa jag funderar pa att kika pa easy a eller bara kinesa snart. hyrde den igar med john vem kom over vid attasnaret da vi tankt aka til bel air mall men det var stangt sa vi hyrde film and got ice cream : )) pa cold snap dar de har frozen yoghurt i massa smaker man kan blanda och tusen saker att dekorera med som snask och frukt och det var delicieux! sedan sleepy som vi var kikade vi pa easy a tills john pyste hem efter nastan hela. maste saga att den var lustig och bra.
 

jag har varldens finaste lillebroder! <3 ah jag saknar dem sa oerhort mycket! alskar er!

tidigare under dagen delade jag givande konversationer med min american dad/shrink mr gullatte : )) sedan shoppade jag tyvarr sonder igen men jag tankte att jag kanske fortjanade det som beloning med tanke pa allting jag gar igenom och mitt forsta alla ratt pa governmentprovet. dknyvaska, burberrylotion, ckjeansskarp, amoramorparfym, parishiltonparfymbox, ralph lauren pyjamas, blueberry bodyshopbutter. tror det var allting. damn me. aterigen...inget mer shopperande! maste spara pengar for new york och sommaren jag kommer leva som en pank hobo : ) bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0