031811 - atta manader i usa!

bonjour!

idag har jag rekovererat mig lite tankte jag skriva haha vadkatten heter det? kurerat. jag tror att det beror pa att bryan och jag talade igar, jag precis lunchade med mr gullatte igen samt att jag hade min forsta golftraning igar vilket var jattefint och definitivt nagot som kommer gora resten av tiden mycket battre om jag kan ga frekvent. det var jattefint vader och lokigt, tranade med anna och tva trevliga damer vid namn veronica och virginia och coach rob var mycket trevlig och jattetossig hehe. sedan blev det zaxby's sallad till middag : ) herrans sweet att spela golf det var ar sedan jag testade det nagra ganger med min kare farfar.

idag pa dagen har jag vistats i usa i atta manader och darmed inte sett mitt fina hemland sverige eller min familj pa atta manader, bror och moder annu langre. marklig kansla. och jag fick 68/68 pa governmentprovet igar vetekatten hur haha men sa jakla glad att jag lyckades med det trots min ostabilitet. forsta gangen jag fick alla ratt dessutom hur nu? fredag heute, det har gatt tva och en halv dag och jag kunde faktiskt tala med karln idag sa det var ju bra. ska gora nagonting med john ikvall om jag far. distrahera tankarna kanns ganska nodvandigt men inte lika nodvandigt som jag forvantade mig. 115,4. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0