031711

bonjour!

geezus avklarade precis mitt governmentprov och jag tror att det gick bra, trodde det skulle ga at skogen som resultat av mitt current tillstand. sedan kanner jag mig inte lika ledsen idag an sa lange. och sedan ska jag nog pa min forsta golftraning efter skolan : )) en svar gardag avklarad med hjalp av daddy och kevin. fick bara i mig ett apple och massor av vatten pa hela dagen haha. ser inte fram emot nasta block det kommer bli klurigt. men efter alla motgangar jag gatt igenom det har aret kommer jag vara sa stark havdar bada karlarna och jag hoppas det. for da kanske det var vart dessa svara manader. det borde inte kunna bli varre nu. med golf och allting kanske det bara blir battre. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0