031611

josses, klockan ar 3:30 nagonting och jag kan inte somna, alldeles for vaken av starbucks vanilla frappuccino, cherry coke och pecan ice cream vilket jag inhandlade infor intensiv governmentstudering som gick at skogen forst nar jag vid sju somnade en halvtimme och sedan vid tjugo over elva da bryan och jag avslutade var relation som inte ens kunde vara en relation men anda, jattehemskt. for att han ar den enda som gor mig glad har i stort satt och nu kommer allting vara annorlunda och forstort. men forstaeligt. och oundvikligt. forsoker finna nagonting som kan motivera mig att ta mig igenom tiden fram till graduation och hemresa. vad ar fragan hehe. jag tror forresten att det ar min lillebrors fodelsedag idag om jag inte minns fel. sextionio. mach mich stark. jag vet inte om jag nagonsin kommer att somna inatt. antingen studier eller trosta mig till somns. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0