030711

guten morgen!

holy guacamole john och jag var sa loco igar han kom hit ratt sent da vi akte till walmart och kopte pa oss allt som fanns. red velvetcake, boston cream cake, lite cheesecake, en half gallon blue bell ice cream, raffaello, reese's, tva pringles, nachos, vanliga chips, TRE dipper, gummy worms, lifesavers, minns inte mer haha...rekord om walmartkarln tillochmed papekade att vi hade en sweet tooth och skrattade at oss..daligt tecken eftersom det ar walmart med hur mycket andra onyttiga manniskor som helst hehe. vi at inte ens en femtedel igar men jag borjade precis morgonen med red velvetcake och en halv grapefrukt, sweeet. forhoppningsvis slutar john tidigt idag da vi planerat att aka downtown for mardi gras parades.


john och jag pa mardi gras i torsdags : ))

i fredags var sue och jag ute pa lite random shoppering jag kopte stora horlurar och massa snask da ocksa, geezus! king cake saklart : )) tva ben&jerry's och cookies. josses. sedan at vi moe's till middag, at en delicious tofuquesadilla och nachos. sedan sag vi filmer tror jag. i lordags stadade jag hela dagen verkligen haha fran elva till fem typ da vi akte till kyrkan har nara huset, forsta gangen dar for mig. sedan at vi god pasta och sag the blind side, alskar den filmen : ) igar vantade jag mest pa besked fran john som slutade sent sa det blev inget downtown igar och missade darmed joe cain day men naval, massa snask och en crappy komedi som kompensation : )) larry the health inspector. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0