030311

hi y'all!

idag ar en battre dag : )) atminstone an sa lange. jag har mardi grasplaner med min kusin john ikvall, en sadan lifesaver, var radd att jag inte skulle skymta nagonting av les mardi gras parades. jag ser fram emot det, har ingen aning om vad som vantar. igar var jag todesmuede redan vid nio och slocknade innan tio efter att spenderat kvallen med att lasa aftonbladet och arbeta pa en governmentsquid. jag vet inte vad det ar men hela veckan har jag varit herrans trott utan anledning. jag vill ocksa ha sportlov som i good ol' sverige. dock har jag mardi gras break hela nasta vecka, vetekatten vad jag ska gora forrutom att studera och sova. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0