030211

jakla skitmorgon verkligen. daliga besked om golf, jag kanske inte kan spela alls. maste fa tag i nagra kluriga dokument sedan tar det minst en manad. golfsasongen ar kanske over innan jag hinner borja och jag sag verkligen fram emot det sa dagen har varit dalig. mr gullatte och bryan ar de enda som fatt mig att le lite idag. resten ar bara scheisse. men, annu en dag av provningar avklarad. igar var vi pa carpe dar jag testade en stor caramel macchiato och lyckades lasa upp min jamaicaessay for comp10klassen. efter skolan genomforde jag min physical, for ingen anledning kanske, och det visade sig att jag hade febertemperatur, sedar. forsoker varje dag tanka positivt men idag ar det klurigare. kanner dragning mot onyttigheter. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0