030111

bonjour!

forsta mars och sol, inget regn som igar : ) idag ska vi nog till promenera till carpe diem cafeet med comp10klassen for att dar lasa upp vara uppsatser, min om jamaica hehe, och efter skolan klockan fyra har jag bokat in tid for en physical exam jag maste gora. annars vet jag inte vart dagen tar mig. igar gjorde jag middagen (kokade pasta och varmde tomatsas heh) och sedan kikade vi pa the da vinci code. aldrig skadat den tidigare jag ar underlig. men den var bra, lite klurig though. audrey tautou (amelie) min favorit var ju med. till kvallen at jag sa mycket skittles, marabou och vaniljpudding att jag madde jatteilla och holl pa att slockna redan vid nio men jag holl mig vaken till tio heh joo-deer! jag vill gora nagonting at mitt har, det ser fruktansvart ut och luggen maste fixas till pa okant satt. nu ska jag kika lite pa it's always sunny in philadelphia tills government. bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0