victoria's secret <3

hey y'all!

javlarimig hehe vi dinerade pa o'charley's : )) shannon som atervander till new york imorgon, uncle bob som atervander till chicago imorgon, bror colin, kusin john, mike aven kallad moon eller uncle moon haha vardfader, sue vardmoder, uncle pat och hans fru kim. jag at sa forbaskat mycket att jag ar about to damn weep. forst sallad med ranchdressing, brod, weirdlookin fries som var som chips sedan damn chicken tenders med fries och honey mustard dip. inte direkt lite heller, vomitos!


chicken tenders! fryy thaat chickinn!

i strings hade vi studyhall igen da jag slog mig ned i graset med samantha och nagra andra sma skitungar heh well..sam ar sweet. efter skolan hann jag traffa bryan lite som tvingade i mig godis som knastrar i munnen hehe ohrightyy eftersom jag tvingade honom att ata lakrits...tva ocksa haha! sedan hamtade mike upp mig da vi begav oss mot el mall till victoria's secret dar damen jag handlade av sist och alltid ser hjalpte mig hehe fick valja ut tva nya bhar eftersom de andra befann sig pa okant hall och bytte ut en smokesmellin purse mot en ny, rod istallet for lila men vadkatten gor det! fick fortfarande love spellprodukterna fran den andra : )) good deal! plus lite andra arenden, gemuetlich. nu ar den snart elva och jag maste till skolan normal tid imorgon aven fast jag har sovmorgon, woopdeedo, sa borde krypa ned i sangen snart. bisous!


min favorit "secret charm", forsta sakerna jag kopte pa victoria's secret i boston! vet inte hur manga av bara den har sorten jag har...tva parfymer, tre stora bodysplashes och en mindre, en stor och tva sma showergels, tva stora bodylotions och tva mindre, en bodybutter...think that's it! : )) bunkrar upp hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0