spanning i vardagen

halladar!

jag ska forsoka arbeta pa en article till el newspaper om perfekta filmer pa en date....hahaha! like i give a damn and/or have a damn clue : )) har precis testat mike's famous chocolatepizza och tortillachips med ranch hehe javlarimig. at ocksa ett kondenserat tankte jag skriva something korsbar, inlagt?, skit smakar formodligen battre, smakade kemikalier! zippin on my southern sweet tea och lever loppan. forrutom att jag redan saknar bryan, inte kommer se honom forran mandag och sag honom valdigt lite idag. haha sam och jag ska vara miserable together resten av veckan. love my yankee! : )) alors, ska leta kunskaper om romantiska filmer nu i s'pose. bisous!


hahahaha alskar "backa utan att skrapa" i damn near cried pa lektionen av den har! ocksa upphittat pa annicas givande blogg hehe man hittar alltid sa underhallande saker dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0