skola imorgon, back to the gulag!

zup yall heheh!

pa vippen att forsoka kinesa klockan ar 11:39 men jag ar sa forbaskat taggad wegen tonight med enrique iglesias hahah. macy lade in massa slumpmassiga latar pa min ipod igar, enrique ar forbaskat rolig! ush, forbaskat oredo infor skolstarten imorgon. kommer vara trott och jakligt ledsen haha. men nu eftersom jag ska bli en positiv sate sa fokuserar jag pa det positiva....jag far traffa brybry, lara mig saker, komma ut ur huset..what else. spela fiol cheche. satans tidig skolstart! vetekatten vad jag har gjort hela lovet sedan lucia. naval, nu nar jag ar med fran borjan pa semestern kan det inte annat an bli battre an sist! blinkblink. satan, upp vid sex imorgon, det var inte igar! ahora, lasa tills insomning vilken mycket possibelt inte kommer infinna sig. idag var vi forresten hos g'ma perry i el bayhouse en stund och dinerade samt kikade pa bilder fran new york, ah wanna go theeeere! bonne nuit!


hahah jag fick for mig att googla "skitledsen", vadfasen ar det har? kanske inte riktigt demonstrerar hur jag kanner but oh well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0