mein testament

http://www.dn.se/insidan/insidan-hem/de-tror-att-de-ar-fula-pa-riktigt
haha herrejosses emmas sjalvbiografi? i think yes. kalla mig amerikaniserad men helvete, jag tror allvarligt att jag lider utav allt mojligt. depression. adhd. fetma. panikangest. hudcancer. hiv. ge mig piller. om jag fotts har hade jag nog gatt pa det ena och det andra for amerikaner skriver ut piller mer frekvent an de byter klader. ganska herrlich men forbaskat dumt. tror dock att jag skulle ha nytta utav nagot antidepressivt. och jag borjar seriost undra om jag har adhd. fast sa ar det alltid nar man laser om sjukdomar, man ser alla drag pa sig sjalv. jag ar formodligen en hypokondriker men jag mar scheisse. speciellt idag for idag ar en i synnerhet dalig dag. forsoker klura ut nagonting som verkligen kommer att gora mig lycklig. aterkommer. vielleicht : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0