gott nytt ar!

satan, tolvslaget och nytt ar om tjugo minuter. jag ar ensammast i varlden och fruktansvart deprimerad. vi har inte gjort nagonting idag forrutom en svang forbi walmart och target...woo. det riktiga tolvslaget alltsa det svenska vilket var klockan fem har spenderade jag pa vag till damn walmart och about to damn weep. jag kopte tva bed head harprodukter pa target, pa walmart var jag inte riktigt med i matchen. sedan har vi atit foredetta frysta damn pizzor och kikat pa the curious life of benjamin button. festligt som satan right! vad i helvete. kikade pa the ball drop fran new york dar de glomde bort att visa the damn ball drop utan istallet massa kyssande manniskor haha yayy. onekligen den trakigaste nyarsaftonen jag genomlidit, nyar ar kanske inte lika stort har i usa. eller satans alabama kanske jag ska saga. vad gor jag har? okej, infor nasta ar ska jag bli en positiv sate! lovar att ge det mitt basta! gott nytt ar mina alskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0