030111

bonjour!

ah, precis tillbaka i skolan och har histoire. jag kom bara nagra minuter forsent idag hehe smet in under the pledge of allegiance. ar till min stora forvaning inte alltfor trott annu, kanske halvslumrar though. stotte pa brybry i trappan det forsta jag gjorde : )) slapade mig ur sangen 06:10 efter att last till kvart over tolv och legat vaken en jakla stund. efter skolan kutar jag forhoppningsvis forbi damn victoria's secret som inte gav mig bharna jag kopte : (( och far forhoppningsvis dem eller nagon ersattning men vetekatten. wah, jag borjar bli trott nu, joooder! igar nar jag tankte pa allt mellan himmel och jord saknade jag ines som ar i new york men atervander idag. minns inte huruvida jag fick en lidnersk knapp eller ej. alors, bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0