012711

bonjour!

just nu har jag government och ar sleepy as hell. igar hade jag en jakligt dalig dag men det blev battre haha. forst for att jag antligen sade at en muy irriterande chica to shut up for hon kommenterar mig varje gang jag passerar. fel dag att braka med mig haa. oftast tar jag bara sadant och gar vidare i mitt miserabla liv men igar var jag forbannat tjurig och vagrade haha. efter skolan hann jag svanga in en snabbis pa victoria's secret dar jag kopte mig lycklig : )) atta jakla bhar, en vs fashion show zipper och en troja. fint. rea. haha en bh fick mina tetas att se lite stora ut haha that would be a first, excited as hell! hahah jack gor alltid min dag och kommenterar om mig och min pastadda pojkvan daniel nu framfor mig. actually det ar en daniel bakom och framfor mig nu heh. gudars jag skrattar varje gang jag ser jayjay jag kan inte ta honom seriost haha...kul att han dok upp efter jag fick mitt utbrott igar och fragade vad som var fel och jag svarade dang brutal och gick vidare. interesting vida oh oui! bisous!

Kommentarer
Postat av: Becca

Kalla mig en jävla stalker ... Jag vet din jävla varje steg:) bra dålig ful ledsen .... Jag älskar dig Du är grym ... Jag kan inte leva utan dig ... Jag hoppas att du inte är ledsen eller deprimerad för då skulle jag vara deprimerad:) Jag hoppas ni har en bra dag ... jag hoppas att ni tycker att detta är något konstigt och confusing men oavsett ... Jag älskar dig chica ... btw gröna guld värmer mitt hjärta hahahahahahah

2011-01-28 @ 08:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0