012611

bonjour!

jag blev precis avslappt av mike efter samtal om football och har (hair, pelo, haar, cheveux), efter en sovmorgon som inte kanns alls eftersom jag ar forbaskat trott och har huvudvark. jag har sovit jattedaligt senaste natterna. det hjalpte inte att becca paminde mig om min foredetta baste van pierce igarkvall som gjorde mig forbaskat ledsen. no hay palabras for hur trott jag ar pa falska manniskor. they're fuckin everywhere. livet ar fult just nu. jag vill bo tillsammans med ines! hon ar den enda har som forstar och kan fa mig att tanka pa annat. quatro meses y en casa. forhoppningsvis blir jag lyckligare da. men vem vet jag ar fasen aldrig lycklig haha....jag ar en mycket sorglig manniska. igar borjade forresten lasa en ny bok av min store idol j.d. salinger som heter franny and zooey, excited bin ich! vad annars..tid for fiol snart. ha en fin dag y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0