012511

bonjour!

dang, igar var det mangas fodelsedag. blandannat min kara mormors! : )) <3 och sebbies! jag stupade isang efter en ganska dyster skoldag som borjade med av att jag motte en gratande sam som jag darefter trostade storsta delen av dagen. jag stupade pa riktigt och kinesade i hela tre timmar av dyrbar governmentstuderingstid och vaknade till liv vid atta sa det blev det inte mycket studering men jag tycker att provet idag gick okej anda tror jag, hoppas jag. satan vad saker forandras pa ett ar. minns senast det var sebbies fodelsedag da jag spenderade en manad i underbara lugo, spanien. och hade panikangest over varan forstorda och till mig da vardefulla relation. nu talas vi knappt men han kommer alltid att vara min fina van. idag ar jag herrans somnig sa jag satter punkt har. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0