012011 ' headmaster's list!

hehe jag ar pa Headmaster's List for the second quarter! : )) dock till storst del ofortjanat. man hamnar pa el fancy list om man har average of 90 or better och inget betyg under 85. alltsa A till ovre halvan B. jag ar dock i junior history utan betyg och econ forra semestern utan i believe, i strings fick jag A for att jag forsoker och well i franska for att det ar ganska latt och jag satsar och i journalism och composition dar jag mest skriver essays och fatt A formodar jag. vetekatten hur this quarter gar da jag har government som ar klurigt som tusan, omojligt i vissa fall med min begransade engelska.


ser ut att tanka pa nagonting haftigt.

anyhoo, igar tog jag cap & gown pictures : )) vara gradueringsklader ar bla. kandes haftigt hehe, ser fram emot att bara den pa riktigt om jag klarar mig dit. jag madde liksom i mandags inte sa fint igar sa jag stupade i sang nar jag kom hem fran skolan och kinesade ovetandes till halv sex hehe sedan laste jag lite government och at hamboooorjare med sweet potato fries och lima beans! : )) delicious. idag ar jag lite tjurig pa livet men det ar fineeee...och senior lunch idag da parents bjuder oss pa massor av food. nu ska jag forsoka braka med el government book igen. bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0